čtvrtek 21. listopadu 2013

HEJTUJU ZASRANOU ČESKOU SPOŘITELNU!!

Tak týmobajl mi už dal pokoj, ale zase Česká spořitelna se mě snaží uchopit do svých drápů jejich služeb. Včera jsem byl na pobočce pro novou kartu do bankomatu. Dávala mi ji slečna s úsměvem rozšláplého pomeranče a kozama který měla až na vlakový nádraží v sousedním městě. Naprosto odzbrojující arzenál! Jinak ale velice milá dáma, který bych rozhodně rád vylízal píču. Jenže tahle holčina bohužel k její smůle pracuje ve vydřidušský Český spořitelně, kde svým zaměstnancům do hlavy jistě neustále vtloukají to, že mají všem zákazníkům vtírat (ne)výhodné různé balíčky a nabídky služeb k zblití. Takže jen co mi dala novou kartu, nahodila úsměv a začala mi vtírat všechny možný smysly i nesmysly. Kurva proč? Však kdybych něco po tý předražený zkurvený instituci chtěl, tak přijdu a zeptám se jestli to mají, ne? Proč mi pořád někde něco někdo vtírá? Však já nic kurva nechcu!! Nesnáším lidi (v tomhle případě banku) co takový věci dělaji. Dnešní hejt patří teda Český spořce. Zdravím kozatou slečnu kterou bych lízal a exotickou kurevsky dobře vypadající její kolegini od vedlejšího stolu, kterou bych mrdal.
 
 

Žádné komentáře: