neděle 17. listopadu 2013

HEJTUJU ZASRANOU ČESKOU NÁRODNÍ BANKU!!

No do prdele. Tak když se na mě z domovský stránky seznam.cz nesmějou nějaký debilní teplouši nebo koktající uslintaný politici, tak mě pan internet zásobuje posledních pár dní zprávami o interkundaferenci zasraný zkurvený ČNB. Nesnáším ty zmrdy, který rozhodli o tom, že zasraný euro podraží díky násilnému oslabení české tvrdé měny pomalu o 2 koruny. Nikomu to nepomůže, jenom budeme ještě ve větších sračkách než jsme byli doposud. Co mě je do nějakejch pár zasranejch českejch firem, který si přilepšeji o několik tisíc korun? Dnešní hejt teda patří zkurvysynům bankéřům, kterejm je upřímě u prdele s jejich platama, že všechno podraží. Já, kterej si občas na ebay dopřeju desku oblíbený kapely mám na tom bejt škodnej? CHCÍPNĚTE ZMRDI!!


Žádné komentáře: